måndag 17 maj 2010

Snart Norge...

Jag bara......
måste få läska er och göra Conny avundsjuk över att jag äntligen kommit över några läckerheter till Norgefisket.... Snart snart inte så... många dagar kvar.. åker den 7/7 ....längtar
Slutfinish utöver det vanliga...bara så grymt läckra med sin yta med underliggande fjäll osv...GRYMMA
Savagear har verkligen lyckats med modellen och det gör ju inget att de vräkte upp fisk under provfisket förra året...
En gott och blandat någon.. ;-)
Hårdvaluta om man får se till efterfrågan som är långt över vad de klarar att leverera till butikerna...
Sportfiskegiganten hade efter MYCKET tjat och lite hot lyckats få in ett antal som kom till butik på morgonen på klämfredagen och när vi var där på eftermiddagen var de i stort sett slut..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmmmm du måste ha överstigit ransoneringen av bra jiggar totalt ...... bara att dela med sig :)

Anonym sa...

vet min syster om priserna på jiggarna ????? annars måste det var läge för lite utpresning:) ...... Ps även din svåger på förra innlägget

Fotograf sa...

Efter att ha kommit in på din blogg tror jag t.o.m. att jag ska ut och fiska idag. Första gången på typ två år.