lördag 17 januari 2009

UNDERBART....*L*

Nu är det klart... fick en resa till Havöysund i Augusti med
http://www.nordic-sea-angling.se/ i födelsedagspresent...*L* blir man nöjd eller....
En del funderingar och bloggar kring detta kommer det att bli här när tankarna glider iväg för att fly vardagslunken ...*L*
Vi som kommer att göra denna resa ihop är jag själv,min fiskebroder Micke(se bilder nedan i tidigare inlägg) samt hans bror Andie(se bild ovan). Ressälskapet kommer även att innehålla en del personer som har det gemensamt att vi alla reser gemensamt genom http://www.sportfiskegiganten.se/

Grymt roligt ska det bli att vara ett helt gäng och vi får väl se hur det går men det känns som om vi (jag,micke,andie) kan bli ett slagkraftigt båtlag i kampen om den förmodade tävlingen båtlagen emellan..FY FAN va jag ser fram emot detta...


Klicka på bilden ovan för att kunna detaljstudera sjökortet. Vid pilens spets finner du Havöysund. (Öppnas i eget fönster).



Härlig fajt på ett stilla hav utanför Söröya -07 som resulterade i fin -13+ torsk...

Andie med en magiskt fin katt som togs i Saltströmmen på riktigt grunt vatten. snygga -12 kg och en stolt fångstman...

Blev ett par bra fajter över ett kuperat grund nordväst Söröya

Modell liten (Hälleflundra 6.5 kg) av dessa glupska jägare var i farten och man kan bara föreställa sig styrkan och fajten med en -20+.....längtar till den dagen man får uppleva detta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte om jag längtar lika mkt som du men nu har ju jag annan resa att se fram emot.
Puss

teamnappet.se sa...

Inte utan man é lite avis.
En sådan resa skulle ju vara helt hysteriskt rolig att göra.