lördag 3 januari 2009

Hållbart....

ja nu pratar vi ju inte om isläget utan mitt nya hobbyintresse som hustun inte riktigt förstår men men...läste faktiskt på nätet en diskussion där ett par "herrar" beklagade sig och försökte stödja varandra i goda argument varför deras vardagsrum givetvis skulle förvandlas till hobbyrum...(jag har ju fått mitt men till andra som inte kommit ditt kan detta vara ett par små trix)
-det är väl bättre att jag byggaer drag än att jag är på krogen och super och är otrogen....
-lite damm måste vara bättre än att jag bedriver illegal spelverksamhet i vardagsrummet älskling....
givetvis hållbara alternativ i alla familjer...*S*
nä idag blir det nog en runda upp i verkstaden för att lägga lite lack på de senaste Jerkarna som jag gnidit fram. En ny form och modell som jag är lite sugen på att få färdiga för de ssstooorrra damerna i vinter....har även gjort en lite mindre version för de dagar när de mest är sugna på en liten tugga på ett snacks eller två.

Inga kommentarer: