tisdag 21 oktober 2008

vad skulle man gjort om man hade skadat höger....


Det var väl egentligen inte på dessa jag skadade mig utan när jag satt och fixade med de senaste Jerkarna som det hände....
klantig som få så lyckades jag missbedömma borrdjupet för viktningen med bly och körde 10 mm borret rätt igenom och c:a 1 cm rätt upp i näven innan det tog stopp....jävligt ont kan jag säga men det verkar iallafall som om inget skadats i handen utan BARA köttskador men det var inte skönt...nu till Jerkarna som har tagit form på kvällarna den sista tiden. Svårigheten sitter i att få till en vettig sprayning eftersom jag inte har Airbrush utan kör med sprayburkar.. nåja övning ger färdighet och det är bara att köra på ett tag till så ska man förhoppningsvis kunna plocka en och annan gädda i vinter..
För att knyta ann till rubriken hade det varit jobbgt med toalettbesök eftersom man är högerhänt :-)

Inga kommentarer: