lördag 4 oktober 2008

Den nakna sanningen

Jag vill starta med att säga att detta inte är ett försök till att ragga besökare som hoppas på bilder av nakna kroppar eller dylikt.......(kan kanske smyga sig in ngt naket längre fram ...
Jag har för ambition att återge den nakna sanningen kring hur vardagen ser ut för en inbiten fiskegalning....
Tänkte att jag skulle försöka rapportera om olika situationer och händelser som man kan relatera till fiske. galna upptåg, dagsturer, frusteration, fångstrapporter, väder och vind, betestillverkning är väl snarare vad ni kommer att kunna ta del av ...den nakna sanningen så som den ser ut för mig. En liten avskalad bild från premiärturen med min fantastiska fiske-racer som familjen står ut med att jag skaffat......


1 kommentar:

Anonym sa...

Bilden visar lungn och harmoni .....men verkligheten var väl lite annorlunda eller ?????? Bra bild dock och trevlig blogg