söndag 13 mars 2011

Kanske?

Jag har tittat en del på denna rullen Daiwa Saltist, men jag tycker att den är oförskämt dyr här i Sverige...Jag skulle vilja ha den till lite lättare Norgefiske. Mete efter Rödpätta , havskatt osv där det kan vara till stor nytta att ha koll på djup och mängd lina ute!!
Rullen finns här i Sverige för runt 3500-3900:- och så går man in på Cabelas.com och så ligger den på 179.00$ alltså i runda slängar 1200:-
Det är fan inte försvarbart att man lägger på dryga 2500:- på mellanhänderna, jag tycker att det är hutlöst!!
Någon som har erfarenhet av denna rullen??
Den känns otroligt skön och har väldigt bra reglage samt ligger skönt i handen.. ska ta mig en funderare om det hela kanske kan lösa sig på något sätt.. :-)

1 kommentar:

Conny sa...

kolla in denna http://www.sportfiskegiganten.se/produkter2.php?pid=2710